630-815 | Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Ćwiczenia poranne. Prace porządkowe w sali. |
815 – 830 | Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania. Modlitwa |
830– 900 | Śniadanie. Modlitwa poranna. |
900- 1000 | Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją podstawy wychowania przedszkolnego wybranych treści z programu wychowania, opieki i dydaktyki „Edmundowe Przedszkole” oraz „Nowi Tropiciele”. |
1000-1100 | Pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne, spacery, wycieczki |
1100-1200 | Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu. Modlitwa „Anioł Pański”. Obiad |
1200-1400 | Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. |
1400-1430 | Podwieczorek. |
1430-1600 | Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. W zależności od pory roku – zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci. |